2021-2022 ikasturtean ikasleen eta irakasleen Erasmus bekak aurrera eramatea lortu dugu.

Ikasle bi Eslovenian daude, bertako egoitza baten praktikak egiten, beste bi Portugaleko egoitza baten eta azken biak Italiako haur eskola baten.

Denen hitzetan esperientzi hau zoragarria da. Arlo profesionalean, asko ikasten daudelako eta arlo pertsonalean, eguneroko arazoak haiek konpondu behar izateak heltzen eta hazten laguntzen dielako, gainera jende pilo bat ezagutu dutelako.

Irakasleen kasuan, irailean Pragara, 4 joan ziren baso eskolak eta horri lotutako pedagogiaz informazioa jasotzeko, izan ere bertako hainbat baso eskola bisitatzeko aukera izan zuten. Apirilean, 3 irakaslek Reggio Emiliako metodologian barneratzeko aukera izan dute, bertako Loris Malaguzzi zentroan hitzaldi, tallerak eta eskoletara buruturiko bisitei esker